Street Demons

Αυτοκίνητα - μηχανές, Events,
Happenings, Lifestyle, Συνεντεύξεις, Φωτογραφήσεις, Μουσική και πολλά άλλα...

.  .

Cars

Η πέμπτη γενιά του Golf συνεχίζει την επιτυχημένη πορεία, που είχε ο προκάτοχός του στον τομέα της βελτίωσης και μάλιστα αναμένεται να γίνει πιο must από κάθε άλλο μοντέλο. Το συγκεκριμένο έχει τόσα καλούδια στην πλάτη του, που από μόνα τους αποτελούν έναν τόμο από εγκυκλοπαίδεια βελτίωσης, κάνοντας τους πάντες να καρφώνουν τα βλέμματα πάνω του και να το ακολουθούν λες και είναι υπνωτισμένοι.

 

Απ’ έξω κούκλα...Από πού να αρχίσει και πού να τελειώσει, πραγματικά δε ξέρει κανείς. Το απίθανο body kit της Zender, που αποτελείται από μπροστά - πίσω προφυλακτήρες, side skirts και αεροτομή επιλέχθηκε μετά από ατελείωτες έρευνες και μελέτες πυρηνικής φυσικής και κάνει το golfάκι να βγάζει τον κακό του εαυτό. Η μουράκλα του Γερμανού έγινε ακόμα πιο επιθετική μετά την τοποθέτηση των φρυδιών στα εμπρός φανάρια και την αντικατάσταση της εργοστασιακής μάσκας με μια after market, από την οποία απουσιάζει το λογότυπο της VW, κάνοντάς το με αυτό το τρόπο ακόμα πιο άγριο. Έκτος από τη μάσκα και τον προφυλακτήρα, το μάτι εστιάζει αυτόματα στο καπό του αυτοκινήτου, που έχει δεχτεί ένα κομμάτι από τη μεμβράνη της Foliatec τύπου ανθρακωνήματος και είναι τοποθετημένη στο κέντρο του, ακριβώς πριν από τα δύο φουσκώματα που δημιουργούνται και καταλήγουν στα εμπρός φανάρια. Οι καθρέφτες, με τους οποίους είναι εφοδιασμένη η νέα γενιά του Golf, είναι πανέμορφοι και δεν τίθεται θέμα αντικατάστασής τους, εκτός από τις προσθήκες που διατίθενται και τους αλλάζουν χρώμα. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, ο Δημήτρης επέλεξε τα νίκελ καλύμματα, που ταιριάζουν γάντι με τις ζάντες. Τα παράθυρα έχουν δεχτεί τις ιδιαίτερες φροντίδες της 3Μ, που τα έντυσε με σκούρες ζελατίνες, για να προστατεύουν τα μάτια του οδηγού τόσο από τις βλαβερές ακτίνες του ηλίου, όσο και από τα αδιάκριτα βλέμματα των περαστικών, την ώρα που κάνει ‘’ταρζανιές’’ με το έτερον ήμυσι στα πίσω καθίσματα

Αλλαγές όμως και μάλιστα εξίσου σημαντικές υπάρχουν και στο πίσω μέρος του Γερμανού. Εκεί εκτός από τον υπέροχο προφυλακτήρα της Zender συναντήσαμε τα φανάρια της In – Pro τύπου Lexus και την ευμεγέθης ‘’απλώστρα’’ της Zender. Την τελική πινελιά στην εμφάνιση δίνουν οι πόρτες της LSD (καμία σχέση με τα Drugs αλλά έχουν το ίδιο αποτέλεσμα στον εγκέφαλο). Οι μεντεσέδες έχουν αφαιρεθεί και τη θέση τους έχουν πάρει υδραυλικοί μηχανισμοί, οι οποίοι επιτρέπουν στις πόρτες να ανοίγουν προς τα πάνω. Έτσι το Golf αποκτάει μία πινελιά από Lamborghini και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα, αν έχει και τις δύο πόρτες ανοιχτές, να μοιάζει έτοιμο για απογείωση, ψαρώνοντας όλους όσοι βρίσκονται εκείνη τη στιγμή κοντά του.

Στρίψε ευλογημένο… Η οδηγική συμπεριφορά του αυτοκινήτου έχει αλλάξει τελείως (προς το καλύτερο βέβαια) και υπεύθυνοι για αυτό είναι η KW, η MOMO και η Continental. Πιο συγκεκριμένα, οι εργοστασιακές αναρτήσεις πήραν πόδι και στη θέση τους τοποθετήθηκαν οι μαγευτικές KW Variant ΙΙ, που ρυθμίζονται σε ύψος και σκληρότητα και που τα αποτελέσματά τους λίγο πολύ τα γνωρίζουμε όλοι μας. Αυτές σε συνεργασία με τις 18άρες MOMO WRS Chrome ζάντες και τα πανάκριβα ελαστικά Sport Contact 2 της Continental, προσφέρουν τα μέγιστα, όσον αφορά την πρόσφυση και τη σταθερότητα στο οδόστρωμα μεταμορφώνοντας έτσι το Golf σε αμαξοστοιχία του ΟΣΕ. Μη ξεχνάμε όμως πως σε αυτό τον τομέα βοηθάνε πολύ και τα εμπρός φρένα, τα οποία προέρχονται από GOLF V GTI (312 mm έναντι 288 mm που έχει το 2λιτρο Golf από το εργοστάσιο) μειώνοντας σημαντικά την απόσταση ακινητοποίησης του οχήματος

τώρα που σ’ έχω πειραγμένο... Αλλαγές υπάρχουν όμως και στο χώρο του κινητήρα με μία ολοκληρωμένη βελτίωση πρώτου σταδίου. Τα 150ps συνηθίστηκαν σχετικά γρήγορα από το Δημήτρη και έτσι ο κινητήρας ‘’γαργαλήθηκε’’ λίγο, για να γίνει πιο σπιρτόζος. Η αναπνοή απελευθερώθηκε με τη βοήθεια μίας φιλτροχοάνης της Simota, που περιβάλλεται από πλαστικό τύπου ανθρακωνήματος, για να μειωθεί η θερμοκρασία που δέχεται και να είναι με αυτό τον τρόπο πιο πλούσιος ο αέρας εισαγωγής. Τη χαρτογράφηση του εγκεφάλου ανέλαβε η Superchips, η οποία επιμελήθηκε ακόμα και τη ρύθμιση του αβάνς, για να μπορέσει έτσι ο κινητήρας να δεχτεί μελλοντικά και ένα νίτρο κιτ της ZEX, που περιμένει υπομονετικά να τοποθετηθεί. Την ελεύθερη διοχέτευση των καυσαερίων στο περιβάλλον ανέλαβε η Supersprint, που τοποθέτησε αγωνιστικό μεταλλικό καταλύτη, ελεύθερο μεσαίο και τελικό καζανάκι. Αποτέλεσμα όλων αυτών ήταν το ξύπνημα του κινητήρα στις μεσαίες και υψηλές στροφές, ενώ μετά την τοποθέτηση του νίτρο κιτ της τάξεως των 100ps αναμένεται να ξεμπαζώνει την άσφαλτο.  

Προσοχή: Κυκλοφορεί ελεύθερο! Αν το συναντήσετε στο δρόμο σας, τραβήξτε αμέσως από πάνω του το βλέμμα σας, γιατί μπορεί να υπνωτίσει και εσάς με την ομορφιά και την τσαχπινιά του και μετά μαύρο φίδι που σας έφαγε…

 

Copyright © 2024, Street Demons. All Rights Reserved.

Design by: DiabloDesign.eu